Pirkimo elektroninėje parduotuvėje www.glowup.lt sąlygos
1. Apie veiklą ir jos kontaktinius duomenys
1.1. Internete veikianti elektroninę parduotuvę (parduotuvės adresas www.glowup.lt) veikia pagal individualios veiklos numerį: , A. Goštauto g. 8-215, LT-01108 Vilnius.
1.2. Klientas gali susisiekti su elektroninę parduotuvę valdančia bendrove šiais būdais:
– adresu: A. Goštauto g. 8-215, LT-01108 Vilnius;
– el.paštu: info@glowup.lt;
– užpildęs elektroninės parduotuvės svetainėje esančią užklausos formą.
2. Bendrosios glowup.lt elektroninės parduotuvės naudojimo taisyklės
2.1. Elektroninės parduotuvės paslaugomis leidžiama naudotis ne jaunesniems nei 18 metų asmenims.
2.2. Jaunesnis nei 18 metų asmuo gali naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis tik turėdamas savo tėvų ar teisėtų globėjų sutikimą.
2.3. Kiekvienas elektroninėje parduotuvėje prisiregistravęs ir joje perkantis asmuo pateikia savo asmens duomenis ir sutinka, kad juos glowup.lt tvarkytų laikydamasi svetainės privatumo politikoje nustatytų sąlygų.
2.4. Tam, kad būtų patvirtintas registruojantis elektroninėje parduotuvėje pateiktų duomenų teisingumas, Klientui siunčiamas el. laiškas, kuriuo prašoma patvirtinti duomenis.
3. Prekių užsakymas
3.1. Prekės užsakomos interneto svetainėje adresu www.glowup.lt
3.2. Elektroninės parduotuvės prekės yra specialiai pažymėtos. Interneto svetainėje pateikiama informacija apie prekių savybes, kainas, medžiagas, iš kurių jos pagamintos.
3.3. Klientas prekes užsako tokiu būdu, koks yra tinkamas konkrečiai prekei, visų pirma nurodydamas jos dydį, spalvą bei, jei reikia, kitą konkrečią informaciją ir užsakomų vienetų skaičių.
4. Kaip apsipirkti elektroninėje parduotuvėje. Išsamūs nurodymai
4.1. Išsirinkęs prekę Klientas turėtų paspausti mygtuką „Pirkti“.
4.2. Prekė yra įtraukiama į pirkinių krepšelį; ją galima pamatyti paspaudus pirkinių krepšelio piktogramą, esančią svetainės viršutiniame dešiniajame kampe. Klientas gali peržiūrėti pirkinių krepšelio turinį paspaudęs mygtuką „Pirkinių krepšelio peržiūra“, kuriuo atidaromas visas į pirkinių krepšelį įtrauktas prekes rodantis puslapis.
4.3. Paspaudus mygtuką „Užsakyti“, bus atvertas puslapis, kuriame Klientas turės įvesti sandoriui atlikti ir užsakytoms prekėms pristatyti būtinus duomenis.
4.4. Elektroninėje parduotuvėje prisiregistravusiam Klientui suteikiama galimybė naudotis papildomomis Kliento parinkčių kortelėje nurodytomis funkcijomis, pavyzdžiui, peržiūrėti užsakymų istoriją, naujausių užsakymų būseną, išsaugoti prekių pristatymo adresus, gauti parduotuvės siunčiamą naujausią informaciją apie prekes.
4.5. Pasirinkęs pristatymo būdą ir įrašęs visą būtiną informaciją (įskaitant sąskaitai išrašyti reikiamą informaciją, jei reikia), Klientas turėtų pasirinkti mokėjimo būdą.
4.6. Klientas gali pasirinkti mokėjimą internetu (pavedimu, mokėjimas kortele ).
4.7. Klientas pateikia užsakymą paspaudęs mygtuką „Užsakyti ir mokėti“.
4.8. Paspaudus mygtuką „Užsakyti ir mokėti“ arba, jei Klientas pasirinko mokėjimą internetu – atlikus mokėjimą, Klientas nukreipiamas į užsakymą patvirtinantį puslapį, kuriame būdamas jis gali tęsti apsipirkimą arba eiti į užsakymo suvestinę.
4.9. Jei Klientas kaip mokėjimo būdą nurodo mokėjimą internetu (mokėjimas banko pavedimu arba mokėjimas kortele), mokėjimas turi būti atliktas iš karto po užsakymo pateikimo. Jei glowup.lt arba sandoryje dalyvaujantys subjektai negauna mokėjimo, užsakymas laikomas neteisingai pateiktu, o tai reiškia, kad sutartis nebuvo sudaryta ir užsakymas nebus vykdomas. Tokiu atveju Klientas turi pateikti užsakymą iš naujo.
4.10. Bet kuriame užsakymo teikimo etape iki mokėjimo atlikimo Klientas gali atšaukti užsakymą nutraukęs užsakymo teikimo procedūrą ir išėjęs iš svetainės užsakymų teikimo puslapio. Užsakymas, kurio pateikimo procedūra nebuvo baigta, nebus toliau tvarkomas ir/ar vykdomas.
4.11. Iš karto po užsakymo pateikimo Klientas gaus el. pašto adresu, kurį nurodė registruodamasis, siunčiamą užsakymą patvirtinantį pranešimą. El. laišku siunčiamame patvirtinime bus nurodytas individualaus užsakymo numeris, kuriuo naudojantis galima, pavyzdžiui, patikrinti užsakymo būseną.
4.12. Svetainė norėdama išsiaiškinti abejonių keliančius klausimus, patvirtinti užsakymo pateikimą arba kilus kitų klausimų dėl užsakymo atlikimo, gali susisiekti su Klientu nusiuntusi laišką el. pašto adresu arba paskambinusi nurodytu telefono numeriu.
5. Kainos
5.1. Kainos interneto svetainėje nurodytos eurais. Nurodyta kaina reiškia prekės bruto kainą, į kurią įtrauktas PVM.
5.2. Prekės kaina padidėja pridėjus pristatymo išlaidas, kurios priklauso nuo pasirinkto pristatymo ir mokėjimo būdų.
5.3. Užsakymo pateikimo momentu svetainėje nurodyta kaina yra galutinė, galiojanti tiek Klientui, tiek glowup.lt. Pateikus užsakymą prekės kaina nesikeis, nepaisant jokio glowup.lt kainų pakeitimo ir specialiųjų pasiūlymų ar išpardavimo akcijų.
5.4. glowup.lt pasilieka teisę keisti savo elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainas, pateikti pirkimui naujas prekes, pateikti ir atšaukti specialius pasiūlymus ir/ar akcijas parduotuvės interneto svetainėje arba juos keisti remiantis Civilinio kodekso ir kitų galiojančių teisės aktų nuostatomis.
5.5. Perkant dovanų kuponus dovanos nesisumuoja. Dovanų kuponams nuolaidos ir dovanos negalioja.
5.6. Dovanų kuponas yra negrąžinamas (nepriimamas atgal) ir nekeičiamas (nei į kitą dovanų kuponą, nei į pinigus).
5.7. Specialūs pasiūlymai, akcijos, nuolaidos, dovanos nesisumuoja. Pasinaudojus vienu pasiūlymu, akcija, nuolaida ar dovana tame pačiame užsakyme kitos vykstančios akcijos, specialūs pasiūlymai, nuolaida ar dovanos nesisumuoja.
5.8. Akcija 2+1, galioja perkant ne mažiau nei 2 prekes iš savaitės akcijos nurodytų prekių grupės, o trečia prekė gaunama dovanų, pasirenkant ją iš dovanų prekių asortimento, kur prekės yra pažymėtos „DOVANA | 2+1“ prierašu. Trečia dovaninė prekė turi būti pigesnė nei pasirinktos prekės iš akcijoje nurodytų prekių grupės. Klientas pats turi įsidėti trečią dovaninę prekę į krepšelį tuo atveju, jei pageidauja ją gauti.
5.9. Dovanos yra negrąžinamos (nepriimamos atgal) ir nekeičiamos (nei į kitą produktą, nei į pinigus).
5.10. Paslaugoms ir dovanų kuponams akcijų dovanos negalioja.
5.11. Akcija, kai perkant tam tikrą kiekį prekių yra gaunama dovana, galioja perkant ne mažiau nei 2 prekes, o dovaninė prekė gaunama dovanų, pasirenkant ją iš dovanų prekių asortimento ir įsidedant ją į krepšelį pačiam, kur prekės yra pažymėtos „DOVANA“ arba „DOVANOS“ prierašu. Dovaninė prekė turi būti pigesnė nei pasirinktos prekės iš akcijoje nurodytų prekių grupės. Klientas pats turi įsidėti dovaninę prekę į krepšelį tuo atveju, jei pageidauja ją gauti. Specialūs rinkiniai yra parduodami kaip viena prekė, pvz. perkant 2 rinkinius, galima įsidėti į krepšelį 1 dovaninę prekę, pažymėta “DOVANA”.
5.12. Specialūs pasiūlymai, kurie yra skelbiami įmonės Facebook paskyroje(glowup.lt baltic cosmetics), galioja tiek laiko, kiek aktyvus yra viešas pranešimas (“story”), nebent yra nurodytas galiojimo terminas.
5.14. Jei yra perkamas rinkinys, kuris turi savo identifikacinį kodą (SKU), rinkinys yra skaitomas kaip vienas produktas, atitinkamai skaičiuojamos ir priklausančios dovanos. Pvz., galiojant akcijai 2+1, kai yra galima išsirinkti dovaną iš dovanų asortimento, perkant du rinkinius, turinčius savo identifikacinius kudus (SKU), priklauso viena dovana iš dovanų asortimento. Arba kitas pvz., perkant vieną rinkinį (turintis savo SKU) ir vieną produktą, tada priklauso viena dovana iš dovanų asortimento.
5.16. Akcija kai yra perkama viena prekė ir gaunama Look at me gamintojo vienas produktas dovanų, galioja perkant prekes brangesnes nei 14,25 EUR.
5.17. Jei priklauso dovana, perkant nuo tam tikros sumos, į šią sumą neįsiskaičiuoja prekių siuntimo mokestis, t.y. dovana priklauso tik nuo krepšelyje esančių produktų sumos.
5.18. Jei galioja akcija, kur priklauso dovana – 4 ir daugiau lakštinės kaukės, perkant vieną produktą, ši akcija galioja perkant ne pigesnius nei 9 EUR vertės produktus.
6. Galimybė gauti užsakytas prekes/paslaugas
6.1. Dauguma elektroninėje parduotuvėje siūlomos prekės yra sandėlyje.
6.2. Tačiau kai kuriais atvejais, akcijinės prekės pvz., jei tą pačią prekę vienu metu užsako daug Klientų, tos prekės gali nebebūti. Tokiu atveju Klientui bus pranešta, kad užsakymas gali būti įvykdytas per 2savaites.
6.3. Prekių duomenų lape Klientas gali rasti išsamią informaciją apie galimus prekių dydžius: šiame lape rodomi ir tie prekės dydžiai, kurių tuo metu nėra, tačiau tokie dydžiai yra aiškiai pažymėti kaip nesantys kitokia spalva nei ta, kuria žymimi dydžiai, kuriuos galima įsigyti. Klientas negali įtraukti prekės, kurios reikiamo dydžio nėra.
6.4. Dovanų kuponai (tiek popieriniai, tiek elektoroniniai) galioja 3 mėn. nuo sąskaitos faktūros už dovanų kuponą išrašymo dienos. Per šį laikotarpį reikalinga išnaudoti dovanų kupono sumą.
6.5. Siuntos draudimo mokestis apsaugo nuo situacijų, jei siunta būtų prarasta ar pažeista, tokiu atveju nereikia laukti, kol situacija bus išspręsta per nustatytą laikotarpį. Turint draudimą, pranešama apie prarastą ar pažeistą siuntą, pateikiami dokumentai, ir glowup.lt išsiunčia naujus gaminius arba grąžinami pinigai. Siuntos draudimas nepadengia netiesioginių nuostolių ar žalos arba nuostolių ar žalos, atsiradusios dėl vėlavimo.
6.6. glowup.lt pasilieka teisę keisti el. parduotuvės prekių ir paslaugų asortimentą. Prekių ir paslaugų asortimentas gali skirtis nuo dovanų kupono pirkimo dienos iki kupono panaudojimo dienos. Prekių ir asortimento pokyčiai gali įvykti dėl sutarčių pokyčių su tiekėjais, darbuotojais, partneriais, rinkos situacijos.
7. Užsakymas, kurio neįmanoma įvykdyti
Jei atitinkamos prekės sandėlyje nėra arba užsakymo neįmanoma įvykdyti dėl kokių nors kitų priežasčių, Klientui el. paštu arba telefonu bus pranešta apie su jo užsakymo vykdymu susijusias problemas.
8. Pristatymo būdas ir užsakymo įvykdymo terminas
8.1. Prekės nemokamai pristatomos į Omnivos arba LT EXPRESS paštomatus tik Lietuvos teritorijoje perkant virš 40 EUR.
8.2. Jei Klientas pasirenka mokėjimą internetu, užsakymas pradedamas vykdyti tik po to, kai patvirtinama, kad pinigai buvo įskaityti į glowup.lt sąskaitą (per Montonio sistemą).
8.3. Prekės bus pristatytos per 5 darbo dienas Lietuvoje nuo sėkmingai pateikto užsakymo dienos. Prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau vykstant išpardavimui arba specialioms akcijoms.
8.4. Jei Klientas pasirenka mokėjimo internetu būdą (naudojantis Montonio), užsakymo vykdymas pradedamas po to, kai į glowup.lt arba tarpininkaujančių subjektų sąskaitą pervedama 100 proc. už tą užsakymą mokėtinos sumos; nuo to momento pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo Klientui laikas.
8.5. Užsakymus pristato glowup.lt pasirinkta pasiuntinių tarnyba.
8.6. Pasirinkus atsiėmimą vietoje (jei tokia opcija galima), prekės suruošiamos per 5 darbo dienas, suruošus siuntą, klientas yra informuojamas el. paštu apie galimybę atsiimti prekes.
8.7. Prekės pristatomos į užsienį naudojant kurjerius FEDEX, DHL arba DPD, InPost, LP EXPRESS, Omniva paštomatus.
8.8. Atsižvelgdama į Kliento pasirinktą pristatymo būdą glowup.lt įsipareigoja pristatyti Klientui užsienyje prekes, įkainiai skaičiuojami atsižvelgiant į siuntos tūrį, svorį, šalį, muitus. Darbo dienos – tai dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus įstatymu nustatytas valstybines šventes.
9. Užsakymo apmokėjimo būdai
9.1. Mokėjimas banko pavedimu. glowup.lt priima greituosius pavedimus, atliekamus per pavedimus internetu, atliekamus naudojantis Montonio sistema, banko pavedimu. Mokėjimo operacija vyksta tarp Kliento ir pasirinkto mokėjimo operatoriaus.
9.2. glowup.lt nepriima įprastų pavedimų, todėl Klientas negaus sąskaitos, į kurią galėtų pervesti pinigus, pvz. pašto perlaida, numerio.
9.3. Mokėjimas kortele. Klientas turi turėti kortelę, kuria galima mokėti internetu (Klientas turi susisiekti su ją išdavusiu banku ir pasiteirauti, ar jo kortelė atitinka šį reikalavimą). Mokėjimas kortele atliekamas naudojantis Montonio. Mokėjimo operacija vyksta tarp Kliento ir Kliento kortelės operatoriaus.
9.4. Elektroninė parduotuvė niekada nesiųs Klientui pranešimo, kuriuo jis būtų informuojamas apie mokėjimui skirtos sąskaitos pasikeitimą ir būtinybę atlikti įprastą pavedimą. Jei Klientas gauna tokį el. paštu siunčiamą pranešimą, jis neturi atlikti jokio mokėjimo ar atsakyti į tokį pranešimą, o tokį el. paštu gautą pranešimą nepakeitus jo turinio turėtų nusiųsti glowup.lt adresu pagalba@glowup.lt.
10. Pardavimo-pirkimo sutartis
10.1 Parduotuvės interneto svetainėje www.glowup.lt paskelbta informacija nėra pasiūlymas, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse.
10.2. Sutartis sudaroma lietuvių kalba.
11. Sutarties vykdymas. Įvykdymo terminas
Atsižvelgdama į Kliento pasirinktą pristatymo būdą glowup.lt įsipareigoja pristatyti Klientui LIETUVOJE prekes per 5 darbo dienas nuo teisingai pateikto užsakymo dienos, įkainiai skaičiuojami atsižvelgiant į siuntos tūrį, svorį, šalį, muitus. Darbo dienos – tai dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus įstatymu nustatytas valstybines šventes.
12. Pristatymo kaina Lietuvoje
12.1. Prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijoje.
12.2. Pristatymo bruto kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo ir mokėjimo būdo:
− pristatymas į pasirinktą mažmeninės prekybos parduotuvę arba prekių surinkimo sandėlį (jei tuo metu tokia opcija galima) ir mokėjimas internetu – 0,00 eur;
− standartinis pristatymas naudojantis pasiuntinių tarnybos paslaugomis ir mokėjimas internetu – 3.50 eur.
13. Sutarties nutraukimas
13.1. Klientas turi teisę nenurodęs priežasties nutraukti pardavimo-pirkimo sutartį per 14 dienų.
Tinkamos kokybės prekės per 14 dienų gali būti grąžinamos, jei šios prekės nebuvo naudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir Klientas turi išsaugojęs pirkimo dokumentą.
Tik glowup.lt sutikus gali būti grąžinamos kokybiškos į negrąžinamų prekių sąrašą pagal Mažmenines prekybos taisykles įtrauktos prekės (pvz.: parfumerijos, kosmetikos, tualetiniai gaminiai, kosmetikos ir higienos prekės, kurių pakuotės buvo pažeistos ir pan.).
13.2. Teisė nutraukti minėtą sutartį prarandama praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kurią Klientas gavo prekes arba prekes gavo Kliento nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją.
13.3. Norėdamas pasinaudoti teise nutraukti minėtą sutartį, Klientas turi pateikti glowup.lt aiškų rašytinį pranešimą apie sutarties nutraukimą vienu iš toliau nurodytų būdų:
– el. laišku, kuris siunčiamas adresu pagalba@glowup.lt;
– užpildęs ir pateikęs Kliento parinkčių kortelėje prie kiekvieno užsakymo esančią elektroninę formą; jei Klientas užpildo ir pateikia minėtą formą, jis netrukus gauna glowup.lt patvirtinimą, kad gautas pranešimas dėl sutarties nutraukimo.
Mums priimtini visi pranešimo pateikimo būdai ir visi jie yra vienodai veiksmingi.
13.4. Jei Klientas baiminasi pavėluoti pateikti pranešimą apie sutarties nutraukimą per nustatytą laiką, pakanka, kad jis nusiųstų pranešimą apie norą pasinaudoti savo teise nutraukti sutartį nepasibaigus teisės nutraukti sutartį galiojimui.
13.5. Jei pardavimo-pirkimo sutartis nutraukiama, glowup.lt nepagrįstai neuždelsdama grąžina visą gautą sumą Klientui, įskaitant prekės pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad Klientas pasirinko kitą pristatymo būdą nei įprastas pigiausias glowup.lt siūlomas pristatymo būdas) ne vėliau kaip per 14 dienų nuo dienos, kurią glowup.lt gavo Kliento pranešimą apie norą pasinaudoti savo teise nutraukti pardavimo-pirkimo sutartį.
13.6. Sumokėti pinigai grąžinami Klientui į sąskaitą banke. Klientas pirminiam sandoriui įvykdyti, nebent Klientas aiškiai sutiko pasirinkti kitą būdą. Bet kokiu atveju Klientas nepatirs jokių su tokiu pinigų grąžinimu susijusių išlaidų.
13.7. glowup.lt gali nepradėti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba Kliento įrodymo, kad grąžinama prekė išsiųsta, atsižvelgiant į tai, kas įvyks pirmiau.
13.9. Klientas gali grąžinti prekes savo sąskaita naudodamas pasiuntinių tarnybos paslaugas. Klientas turi užpildyti Kliento parinkčių kortelėje prie kiekvieno užsakymo esančią sutarties nutraukimo formą.
13.10. Klientas taip pat gali grąžinti prekes į prekių surinkimo sadėlį.
13.11. Klientas prisiima atsakomybę už prekės nuvertėjimą, atsiradusį dėl to, kad prekė buvo naudojama kitaip, nei ją galima naudoti siekiant išsaugoti jos pobūdį, savybes ir funkcionalumą.
13.12. Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta CK 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties.
13.13. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:
1) paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos ir kurios numato vartotojo pareigą sumokėti kainą, jeigu prieš pradedant teikti paslaugas buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai pardavėjas visiškai įvykdys sutartį;
2) sutartims, pagal kurias parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų kaina priklauso nuo finansų rinkos svyravimų nustatytu sutarties atsisakymo laikotarpiu;
3) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
4) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
5) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
6) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
13.14. CK 6.228 1 dalyje nurodytas nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos dienų:
1) kai sudaroma sutartis dėl paslaugų pirkimo-pardavimo sutartis, – nuo sutarties sudarymo dienos;
2) kai sudaroma pirkimo-pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią vartotojas ar vartotojo nurodytas asmuo, gauna užsakytą prekę arba:
a) jeigu vartotojas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią vartotojas ar vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę;
b) jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią vartotojas ar vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį;
c) jeigu sudaroma sutartis dėl reguliaraus prekių pristatymo per nustatytą laikotarpį, – nuo tos dienos, kurią vartotojas ar vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna pirmąją prekę.
14. Skundai ir prekių grąžinimas
14.1. Parduotuvėje parduodamos naujos, defektų neturinčios prekės. Jei prekės turi kokių nors defektų, už juos atsako glowup.lt.
14.2. Remiantis Lietuvos Civiliniame kodekse nustatytomis galiojančiomis nuostatomis dėl teisės aktais nustatytų garantijų, Klientas gali pateikti skundą dėl bet kurios iš glowup.lt elektroninės parduotuvės pirktos prekės, jei prekės defektas buvo pastebėtas nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo jos įsigijimo, kai prekė su tokiu defektu neatitinka sudarytos sutarties sąlygų.
14.3. Skundą galima pateikti el.paštu pagalba@glowup.lt.
14.4. Paštu siunčiamuose skunduose turi būti nurodytos skundo priežastys ir pateikta informacija, būtina užsakymui nustatyti. Skundas gali būti teikiamas naudojantis forma „Skundas“, kurią galima užpildyti internetu arba atsispausdinti; prekes galima grąžinti adresu: NAUJA ODA eshop prekių surinkimo sandėlys Galinės g. 1, C korpusas, Galinė, LT-14247 Vilniaus r. (Įėjimas tarp 19 ir 20 rampų, kreiptis prie langelio) +370 607 89826 I-V 08:00-17:00 .
14.5. glowup.lt sudaro galimybę skundą pateikusiems Klientams grąžinti defektų turinčias prekes naudojantis pasiuntinių tarnybos paslaugomis, už kurias apmoka glowup.lt. Šiuo tikslu Klientas turi užpildyti Kliento parinkčių kortelėje esančią elektroninę skundo formą ir pateikti išsamią informaciją apie vietą (adresą), iš kurios pasiuntinių tarnybos darbuotojas turėtų paimti siuntą su skunde nurodyta preke.
14.6. glowup.lt išnagrinėja skundą per 14 dienų ir praneša Klientui apie dėl skundo priimtus sprendimus.
14.7. Jei padaroma išvada, kad skundas yra pagrįstas, Klientui bus kompensuotos visos pagrįstos defektų turinčių prekių grąžinimo elektroninei parduotuvei išlaidos.
14.8. Jei padaroma išvada, kad skundas yra nepagrįstas, prekės bus grąžintos Klientui kartu su pranešimu, paaiškinančiu, kodėl skundas laikomas nepagrįstu.
14.9. Išnagrinėjus glowup.lt stacionarioje parduotuvėje pateiktą skundą, glowup.lt sudarys galimybę Klientui pasiimti prekę arba pinigus kartu su mokėtina kompensacija skundą gavusioje stacionarioje parduotuvėje.
14.10. Šaltuoju sezonu, esant neigiamai temperatūrai, perkant produktus, turinčius sudėtyje vandens, rekomenduojame rinktis prekių atsiėmimą parduotuvėje (jei tokia opcija galima), prekių surinkimo sandėlyje, arba siuntą atsiimti iš paštomato nedelsiant.
14.11. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
14.12. Reikalavimus dėl daikto, kuriam nustatytas tinkamumo naudoti terminas, trūkumų pirkėjas gali
pareikšti, jeigu jie nustatyti per daikto tinkamumo naudoti terminą (CK 6338 str. 4 d.).
14.13. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/
15. Užsakymo atšaukimas
15.1. Klientas turi teisę atšaukti savo užsakymą.
15.3. Klientas gali atšaukti savo užsakymą kreipęsis į glowup.lt ir užpildęs interneto svetainėje pateiktą užklausos formą.
16. Kitos nuostatos
Prie kiekvienos įsigytos prekės pridedamas pirkimo įrodymas. Klientas gali atsisiųsti sąskaitą faktūrą iš Kliento parinkčių kortelės. glowup.lt neatsako už tai, jei Klientas pateikia neteisingus duomenis.
16.1. Asmens duomenų tvarkymas
Klientas savanoriškai duoda sutikimą, kad glowup.lt tvarkytų jo asmens duomenis. Nedavęs sutikimo tvarkyti asmens duomenis, jis negalės prisiregistruoti svetainėje ir pirkti elektroninėje parduotuvėje. Visa informacija apie asmens duomenų tvarkymą pateikta Privatumo politikoje, kuri skelbiama internetinėje parduotuvėje.
16.2. Asmens duomenų tvarkymas rinkodaros tikslais
Klientas gali sutikti, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi ir būtų patikėti trečiajai šaliai, norėdamas gauti glowup.lt parengtą komercinę informaciją, pvz. informaciją apie specialius pasiūlymus ir/ar akcijas.,
I